Prijava na novice
Povpraševanje
Kontaktni podatki

Reklamacija

 

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil oz. če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini ali poslano blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. V primeru reklamacije lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.

 

Reklamacije sprejemamo:

  • po telefonu na številko 01/511 4010
  • pisno na naslov TAVIJA d.o.o., Stegne 21c, 1000 Ljubljana,
  • po elektronski pošti na naslov info@tavija.si
  • osebno, med delovnim časom, na lokaciji ponudnika: TAVIJA d.o.o., Stegne 21c, 1000 Ljubljana
Piškotki za analitiko
Se uporabljajo za beleženje analitike obiskanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
So potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Omogočajo prikaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni ciljnemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?