Prijava na novice
Povpraševanje
Kontaktni podatki

Poškodovana pošiljka

 

Za transportne poškodbe odgovarja prevoznik (Pošta Slovenije). Če ob prevzemu pošiljke opazite, da je paket fizično poškodovan ali kaže znake odprtja oz. lahko iz drugih znakov sklepate, da je blago v embalaži lahko poškodovano, morate sprožiti postopek reklamacije pri prevozniku. Svetujemo da še zaprto poškodovano embalažo tudi slikate.

 

Uporabnik vloži reklamacijo zaradi poškodbe ali izropanja pošiljke ob dostavi pošiljke oziroma najkasneje v 30 dneh od dostave pošiljke, če pomanjkljivosti niso takoj vidne. V tem primeru mora pošti predložiti tudi pošiljko (ovojnino in vsebino), na katero se reklamacija nanaša. Pošta mora pošiljko komisijsko pregledati in o tem sestaviti zapisnik. Na osnovi zapisnika in ostale dokumentacije se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino.

 

Vsi paketi so zavarovani, višina odškodnine je dejanska škoda, ki je nastala med prenosom.

Piškotki za analitiko
Se uporabljajo za beleženje analitike obiskanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
So potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Omogočajo prikaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni ciljnemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?