Povpraševanje
Kontaktni podatki

Splošni pogoji poslovanja

 

Spletno stran tavija.si, ki je dostopna na povezavi http://www.tavija.si in http://tavija.si (v nadaljevanju: spletna stran) upravlja podjetje TAVIJA d.o.o., Stegne 21c, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju: ponudnik).

 

Pogoji poslovanja določajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem oz. obiskovalcem spletne strani (v nadaljevanju: uporabnik).

 

Prosimo da pred uporabo spletne strani preberete te Splošne pogoje poslovanja in našo Politiko varovanja osebnih podatkov in zasebnosti. Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.

 

1. Informacije o ponudniku
2. Dostopnost informacij
3. Dostava
4. Rok dobave
5. Cene
6. Načini plačila
7. Promocijska koda
8. Izdaja računa
9. Postopek nakupa
10. Reklamacija
11. Poškodovana pošiljka
12. Garancija
13. Odstop potrošnika od pogodbe
14. Odveza odgovornosti
15. Dovoljenje za uporabo
16. Uporaba prava in pristojnost
17. Izvensodno reševanje potrošniških sporov
18. Končne določbe

 

1. Informacije o ponudniku

 

Naslov: TAVIJA d.o.o., Stegne 21c, 1000 Ljubljana

Matična številka: 5407737

Identifikacijska številka za DDV: SI20441991 (TAVIJA d.o.o. je zavezanec za plačilo DDV.)

Osnovni kapital: 13.434 EUR

Registracija: Okrožno sodišče v Ljubljani, dne 5.10.1990, številka reg. vložka 1/08364/00

 

Vsa vaša vprašanja nam lahko sporočite preko elektronske pošte info@tavija.si ali preko obrazca Pišite nam na spletni strani. Vsak delovni dan (od ponedeljka do petka) med 9:00-12:00 in 13:00-16:00 uro smo dosegljivi tudi na telefonski številki 01/511 4010.

 

2. Dostopnost informacij

 

Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku, še preden ga zavezuje pogodba, zagotovil naslednje informacije:

  • podatke o ponudniku,
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene lastnosti artiklov ter rok veljavnosti tega podatka,
  • dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene; razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  • način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

3. Dostava

 

V postopku naročila so na voljo različne kombinacije načinov dostave in plačila. Pod dostavo so na voljo:

  • Pošiljanje po pošti in
  • Lasten prevzem

 

3.1. Pošiljanje po pošti

 

Pošta Slovenije večino paketov dostavi naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi. Zaradi različnih razlogov (okvare, napake, razmere na cesti, ..) pa se dostava lahko tudi za kakšen dan zavleče. Če naročate izdelke, ki jih potrebujete na točno določen dan, svetujemo, da jih naročite nekaj dni prej.  

 

Pošta pakete dostavi na naslov, ki ste ga vnesli ob oddaji naročila. Odločite se lahko tudi za dostavo na drug naslov (npr. v službo). Če je izbrana dostava na službeni naslov bo poštar izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

 

Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu lahko paket prevzamete kasneje na domači pošti.

 

Pošta običajno dostavlja med 8-16 uro. Za manjše doplačilo je možna tudi dostava do 10 ure, na nekaterih poštah pa tudi po 16 uri. Vpišite svojo željo pred oddajo naročila v Opombe.

 

Če ste ob nakupu za način plačila izbrali plačilo po povzetju, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Plačate znesek, ki je naveden na priloženem računu, pošta vam ne sme dodatno zaračunati provizije za plačilo položnice.

 

Če ob prevzemu pošiljke opazite, da je paket fizično poškodovan ali kaže znake odprtja oz. lahko iz drugih znakov sklepate, da je blago v embalaži lahko poškodovano, morate sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije.

 

3.2. Lasten prevzem

 

Ko je naročeno pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo na posredovani elektronski naslov. Dvig je možen na našem naslovu (TAVIJA d.o.o., Stegne 21c, Ljubljana) vsak delovni dan med 9-12 ter 13-16 uro. V primeru, da boste za dvig koristili kuriski servis, nas o tem predhodno obvestite. Sporočite tudi, kateri kurirski servis boste poslali (Hitro pošto, GLS, DPD,...).

 

3.3. Brezplačna dostava

 

Brezplačna dostava velja za vse izdelke z oznako "Brezplačna dostava" ne glede na njihovo vrednost, velikost ali težo.

 

Pri enkratnem naročilu za 1000 eur ali več je dostava brezplačna.

 

3.4. Strošek dostave

 

Strošek dostave je razviden iz nakupovalne košarice, še preden zaključite naročilo.

 

Pošiljanje po pošti se zaračuna po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

 

Lasten prevzem je brezplačen.

 

4. Rok dobave

 

Naročeno na spletni strani je pripravljeno na pošiljanje v najkrajšem možnem času.

 

Če so artikli na zalogi jih odpremimo na pošto najkasneje naslednji delovni dan po prejetju naročila oz. plačila.

 

Če artikli niso na zalogi, vas obvestimo o predvidenem dobavnem roku. Za artikle, ki niso na zalogi, je podatek o okvirnem dobavnem roku podan ob artiklu.  

 

5. Cene

 

Vse cene na spletni strani so v evrih in vsebujejo DDV. Cene ne vsebujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Če ni drugače navedeno veljajo cene za en kos. Ugodne ponudbe, razprodaje in akcije veljajo do prodaje zadnjega izdelka oziroma največ do navedenega roka.

 

Kljub naporom, da bi zagotovili ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo TAVIJA d.o.o. kupca obvestila in mu omogočila odstop od nakupa.

 

Pri vsakem nakupu je mogoče uveljaviti le eno promocijsko kodo. 

 

Sredstva, vplačana po predračunih, se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod za popust ni možno menjati za gotovino.

 

6. Načini plačila

 

Na spletni strani so možni naslednji načini plačila:

  • plačilo z nakazilom na račun podjetja TAVIJA d.o.o. (po predračunu)
    Naročeno blago plačate (preko banke, spletne banke ipd) z nakazilom na naš transakcijski račun SI56 0208 5002 0186 162, ki ga imamo odprtega pri NLB d.d. Po oddanem naročilu prejmete predračun, na osnovi katerega izvedete plačilo. Pri plačilu navedite sklic kot je navedeno na predračunu. Dobavni rok začne teči z dnevom prejetja sredstev na naš račun. Naročila izvajamo po vrstnem redu prejetih plačil na naš račun, zato se lahko stanje zaloge od oddaje naročila do vašega plačila spremeni.
  • plačilo z gotovino ob prevzemu pri pošiljanju po pošti (po povzetju)
    V tem primeru morate imeti ob prevzemu paketa dovolj gotovine. Če ste v času dostave odsotni, lahko kasneje pošiljko plačate in prevzamete na pošti, ki je razvidna iz obvestila (običajno najbližja pošta). Pridržujemo si pravico da ta način plačila omogočimo le rednim strankam.
  • plačilo po računu v dogovorjenem roku
    Ta način plačila je na voljo samo za pravne osebe, ki so dolgoročni partnerji podjetja TAVIJA d.o.o.. Rok plačila teče od dneva odpreme pošiljke.

 

7. Promocijska koda

 

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno in/ali količinsko omejena. Uporabnik jo dobi brezplačno v okviru različnih promocij.

 

Promocijsko kodo uporabnik vnese v drugem koraku oddaje naročila (Izbira načina plačila in dostave), kjer je na voljo polje za vpis promocijske kode.

 

Pri vsakem nakupu je mogoče uporabiti le eno promocijsko kodo.

 

8. Izdaja računa

 

Ponudnik skupaj z naročenimi artikli pošlje kupcu tudi račun. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

9. Postopek nakupa

 

9.1. Registracija

 

Pri registraciji uporabnik vpiše svoj elektronski naslov (ki je hkrati uporabniško ime), geslo ter kontaktne podatke. V primeru podjetja vpiše še podatke o podjetju.

 

Z registracijo se ustvari uporabniški račun. Registrirani uporabnik lahko v Moj račun pregleduje zgodovino poslovanja s spletno stranjo.

 

Z uporabniškim imenom in geslom se lahko uporabnik kadarkoli ponovno prijavi v spletno stran, komunikacija med ponudnikom in uporabnikom pa poteka na posredovani elektronski naslov, zato je pomembno, da je elektronski naslov pravi.

 

Za nakupovanje na spletni strani registracija ni potrebna.

 

Če želi uporabnik spremeniti kontaktne podatke to sporoči ponudniku.

 

9.2. Nakupovalna košarica

 

Artikli, ki jih uporabnik želi kupiti, se shranjujejo v košarico.

 

S klikom na košarico v zgornjem desnem vogalu se prikažejo artikli, ki v košarici čakajo na nakup. Prav tako se vsebina nakupovalne košarice izpiše vsakič ko se vanjo nekaj doda.

 

S klikom na x poleg artikla se artikel iz košarice odstrani. Če želite v košarico še kaj dodati, izberete Skrij košarico, če želite oddati naročilo pa izberete Na blagajno.

 

9.3. Oddaja naročila v treh korakih

 

1. Pregled košarice

Ko izberete Na blagajno se izpiše podrobnejši pregled košarice, kjer lahko posamezne artikle odstranite ali pa jim popravite količino. S klikom na Izprazni košarico odstranite vse artikle, s klikom na Nazaj v trgovino lahko nadaljujete z nakupovanjem, s klikom na Nadaljuj pa nadaljujete z oddajo naročila.

 

2. Izbira načina plačila in dostave

Vpišete zahtevane podatke:

Način dostave  - izberete željeni način dostave.

Način plačila - izberete ustrezni način plačila.

Koda za popust - vpišete morebitno kodo za popust.

Naslov - vnesete kontaktne podatke. Če ste prijavljeni v spletno stran, potem se kontaktni podatki vpišejo avtomatično. Če želite, da se naročeno pošlje na drug naslov, vnesite tudi Naslov za dostavo.

Za nadaljevanje nakupa izberete Nadaljuj.

 

3. Pregled naročila in potrditev nakupa

Še enkrat pregleje svoje naročilo. Preverite pravilnost podatkov o kupcu, vsebino naročila, način dostave in plačila. Pred zaključkom nakupa se morate strinjati s Splošnimi pogoji poslovanja. Naročilo oddate z izbiro Naročilo z obveznostjo plačila.

 

9.4. Obveščanja ob nakupu

 

1. Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila uporabnik prejme po elektronski pošti obvestilo, da je naročilo sprejeto. Obvestilu je pripeto tudi naročilo v pdf obliki. Na tej stopnji ima uporabnik v roku ene ure možnost naročilo preklicati.

 

2. Naročilo v izvedbi

Po preteku dveh ur gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ob potrditvi naročila obvesti uporabnika po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med upobnikom in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

 

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče uporabnika na njegovo kontaktno telefonsko številko.

 

Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem dobavitelj lahko dostavi blago. Prek elektronske pošte ponudnik uporabnika sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in uporabnik ne želi čakati, lahko uporabnik to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in uporabniku vrnil morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri uporabnika ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral.

 

Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

 

3. Blago pripravljeno/odpremljeno

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi na prevzem oziroma odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti uporabnika. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči uporabnika tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

 

9.5. Status naročila

 

Registriranemu uporabniku so na spletni strani ponudnika dostopni podatki o statusu naročila. Statusi naročila so lahko:

  • Prispelo - ponudnik je naročilo prejel
  • V obdelavi - ponudnik preverja dobavljivost artiklov
  • Zavrnjeno - ponudnik je naročilo zavrnil
  • V izvedbi - ponudnik je začel z ustreznimi aktivnostmi za izpolnitev naročila (pripravo blaga; naročilo dobavitelju, če blago ni na zalogi; itd)
  • Pripravljeno - naročeno je pripravljeno na prevzem
  • Odposlano - naročeno je bilo odposlano

 

9.6. Preklic oz. sprememba naročila

 

Dokler ponudnik ne pošlje obvestila, da je naročilo potrjeno in v izvedbi, lahko uporabnik naročilo enostavno prekliče oziroma sporoči spremembo tako da o tem obvesti ponudnika (po telefonu ali z obvestilom na njegov elektronski naslov).

 

10. Reklamacija

 

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil oz. če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini ali poslano blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. V primeru reklamacije lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.

 

Reklamacije sprejemamo:

  • po telefonu na številko 01/511 4010
  • pisno na naslov TAVIJA d.o.o., Stegne 21c, 1000 Ljubljana,
  • po elektronski pošti na naslov info@tavija.si
  • osebno, med delovnim časom, na lokaciji ponudnika: TAVIJA d.o.o., Stegne 21c, 1000 Ljubljana

 

11. Poškodovana pošiljka

 

Za transportne poškodbe odgovarja prevoznik (Pošta Slovenije). Če ob prevzemu pošiljke opazite, da je paket fizično poškodovan ali kaže znake odprtja oz. lahko iz drugih znakov sklepate, da je blago v embalaži lahko poškodovano, morate sprožiti postopek reklamacije pri prevozniku. Svetujemo da še zaprto poškodovano embalažo tudi slikate.

 

Uporabnik vloži reklamacijo zaradi poškodbe ali izropanja pošiljke ob dostavi pošiljke oziroma najkasneje v 30 dneh od dostave pošiljke, če pomanjkljivosti niso takoj vidne. V tem primeru mora pošti predložiti tudi pošiljko (ovojnino in vsebino), na katero se reklamacija nanaša. Pošta mora pošiljko komisijsko pregledati in o tem sestaviti zapisnik. Na osnovi zapisnika in ostale dokumentacije se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino.

 

Vsi paketi so zavarovani, višina odškodnine je dejanska škoda, ki je nastala med prenosom.

 

12. Garancija

 

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali v njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu.

 

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom.

 

Garancija praviloma ne velja za potrošni material, baterije, akumulatorje, žarnice, programsko opremo, ipd. Iz garancije so izvzeti deli, ki so podvrženi stalni obrabi (npr. tonerji, črnila, razvijalne enote ipd.).

 

Garancije se ne prizna v naslednjih primerih:

  • če kupec ni ravnal po navodilih za uporabo izdelka,
  • če je v izdelek posegla nepooblaščena oseba,
  • če je prišlo do okvare zaradi višje sile (npr. udar strele, nihanja napetosti v omrežju, ipd.),
  • če je bila izvršena nepravilna montaža,
  • če je prišlo do okvare zaradi uporabe neprimernega potrošnega materiala (pri tiskalnikih so to tudi neprimeren papir, folije, neoriginalne barve ipd.),
  • če je prišlo do okvare med transportom po izročitvi izdelka,
  • če je oprema nameščena v neprimernem prostoru (vlaga, prah, vročina, mraz, ipd.),
  • če je prišlo do okvare zaradi prenapetosti ali izteka baterij,
  • če so bili v izdelek vgrajeni neorginalni deli.

 

Trajanje garancije je razvidno iz računa, seznam pooblaščenih servisev pa iz garancijskega lista.

 

13. Odstop potrošnika od pogodbe

 

Prodaja preko spletne strani ustreza pogodbi, sklenjeni na daljavo. Potrošnik ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico da v 14 dneh od prevzema blaga prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema blaga. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek z vračilom blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, brez vidnih znakov uporabe, v nespremenjeni količini in nepoškodovani embalaži. Vračilo plačila bo izvedeno takoj, ko je postopek odstopa od pogodbe zaključen, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo plačila kupcu se izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče. Pri vračilu blaga upoštevajte da pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

 

Vse navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti.

 

Potrošnik naročenega blaga pod navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjih primerih:

  • če je izdelek že začel uporabljati,
  • pri avdio in video posnetkih ter računalniških programih, če je kupec že odprl varnostni pečat ali odpakiral iz originalne embalaže (pri tem velja, da je v primeru nakupa e-vsebin, na primer glasbenih datotek, kupec odprl varnostni pečat s trenutkom nalaganja e-vsebine),
  • če gre za dobavo časopisov, revij in podobnih periodičnih publikacij,
  • če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam (na primer iz posebej naročenih komponent sestavljen računalnik),
  • če gre za pokvarljiv izdelek ali izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe,
  • če gre za nakup hrane, pijače ali drugega blaga, ki je namenjeno vsakodnevni porabi,
  • če gre za nakup prevoza, gostinskih storitev, obisk prireditev in storitev za prosti čas, kjer obstaja zaveza, da bo naša obveznost izpolnjena v točno določenem trenutku ali v točno določenem roku,
  • če gre za igre na srečo in storitve loterije.

 

V primeru, ko je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje, gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije in ne za odstop od pogodbe.

 

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Možnost odstopa od pogodbe ni namenjena preskušanju ustreznosti naročenega izdelka. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno preizkušanje, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga.

 

Na kaj bodite posebej pozorni:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem na izdelkih, ki imajo lakirane črne površine (monitorji, LCD televizorji ...)
  • v tiskalnike ne vstavljajte kartuš ali tonerjev dokler niste prepričani o ustreznosti izdelka za svojo uporabo,
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko na izdelku povzroči poškodbe,
  • ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema),
  • vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajujte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam.

 

Sporočilo o odstopu lahko kupec sporoči pisno na naslov ponudnika: TAVIJA d.o.o., Stegne 21c, 1000 Ljubljana ali po elektronski pošti na naslov: info@tavija.si

 

14. Odveza odgovornosti

 

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost objavljenih podatkov. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega blaga. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na elektronski naslov info@tavija.si

 

Fotografije na spletni strani so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

Ponudnik si pridržuje pravico da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

 

Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ponudnik ne zagotavlja točnosti, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti uporabnik zaradi zanašanja na objavljeno vsebino.

 

Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki utegne nastati na uporabnikovi strojni opremi, programski opremi ali druge opreme zaradi uporabe spletne strani.

 

Uporabnik mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletno stran (uporabniško ime in geslo). Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki bi utegnila nastati uporabniku zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za registracijo.

 

15. Dovoljenje za uporabo

 

Uporabniki lahko vsebine in storitve spletne strani uporabljajo skladno z Splošimi pogoji. Pri tem je izrecno prepovedano:

  • kraja ali kopiranje baze podatkov delno ali v celoti,
  • vsako kopiranje, distribuiranje, spreminjanje vsebin ali njihovo razširjanje na kakršenkoli drug način, razen kopiranja rezultatov za osebno uporabo,
  • spreminjanje ter vključevanje spletne strani v drugo spletno stran, prodaja ali nadgradnja dela ali spletne strani v celoti,
  • posnemanje in izvajanje dejavnosti, ki bi škodovale ugledu, delovanju in/ali uporabi spletne strani in/ali ponudnika,
  • uporaba računalniških kod, škodljivih programov ali česar koli, kar bi lahko motilo, onesposobilo ali škodovalo tej storitvi, ponudniku storitve ter njegovi programski in strojni opremi,
  • uporaba storitve, ki je v nasprotju z veljavno zakonodajo in javnim redom.

 

16. Uporaba prava in pristojnost

 

Pravna razmerja med uporabniki spletne strani in ponudnikom se urejajo s predpisi Republike Slovenije. Morebitne spore bodo uporabniki in ponudnik reševali sporazumno, če pa to ne bo mogoče, pa bodo za reševanje sporov pristojna sodišča Republike Slovenije in sicer po sedežu ponudnika.

 

17. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

 

Podjetje TAVIJA d.o.o. skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).

 

Podjetje TAVIJA d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se med drugim ukvarja tudi s spletno trgovino na območju RS, skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi

 https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=SL

 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter sprememb Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

18. Končne določbe

 

Neveljavnost katerekoli določbe teh pogojev poslovanja, ne glede na razlog neveljavnosti, ne povzroči neveljavnosti teh splošnih pogojev kot celote. V takem primeru se neveljavna določba šteje za nezapisano, medtem ko ti splošni pogoji še naprej ostanejo v veljavi, brez neveljavne določbe.

 

Zadnje ažuriranje: 10.5.2017