Povpraševanje
Kontaktni podatki

Postopek nakupa

 

Registracija

 

Pri registraciji uporabnik vpiše svoj elektronski naslov (ki je hkrati uporabniško ime), geslo ter kontaktne podatke. V primeru podjetja vpiše še podatke o podjetju.

 

Z registracijo se ustvari uporabniški račun. Registrirani uporabnik lahko v Moj račun pregleduje zgodovino poslovanja s spletno stranjo.

 

Z uporabniškim imenom in geslom se lahko uporabnik kadarkoli ponovno prijavi v spletno stran, komunikacija med ponudnikom in uporabnikom pa poteka na posredovani elektronski naslov, zato je pomembno, da je elektronski naslov pravi.

 

Za nakupovanje na spletni strani registracija ni potrebna.

 

Če želi uporabnik spremeniti kontaktne podatke to sporoči ponudniku.

 

Nakupovalna košarica

 

Artikli, ki jih uporabnik želi kupiti, se shranjujejo v košarico.

 

S klikom na košarico v zgornjem desnem vogalu se prikažejo artikli, ki v košarici čakajo na nakup. Prav tako se vsebina nakupovalne košarice izpiše vsakič ko se vanjo nekaj doda.

 

S klikom na x poleg artikla se artikel iz košarice odstrani. Če želite v košarico še kaj dodati, izberete Skrij košarico, če želite oddati naročilo pa izberete Na blagajno.

 

Oddaja naročila v treh korakih

 

1. Pregled košarice

Ko izberete Na blagajno se izpiše podrobnejši pregled košarice, kjer lahko posamezne artikle odstranite ali pa jim popravite količino. S klikom na Izprazni košarico odstranite vse artikle, s klikom na Nazaj v trgovino lahko nadaljujete z nakupovanjem, s klikom na Nadaljuj pa nadaljujete z oddajo naročila.

 

2. Izbira načina plačila in dostave

Vpišete zahtevane podatke:

  • Način dostave  - izberete željeni način dostave.
  • Način plačila - izberete ustrezni način plačila.
  • Koda za popust - vpišete morebitno kodo za popust.
  • Naslov - vnesete kontaktne podatke. Če ste prijavljeni v spletno stran, potem se kontaktni podatki vpišejo avtomatično. Če želite, da se naročeno pošlje na drug naslov, vnesite tudi Naslov za dostavo.

Za nadaljevanje nakupa izberete Nadaljuj.

 

3. Pregled naročila in potrditev nakupa

Še enkrat pregleje svoje naročilo. Preverite pravilnost podatkov o kupcu, vsebino naročila, način dostave in plačila. Pred zaključkom nakupa se morate strinjati s Splošnimi pogoji poslovanja. Naročilo oddate z izbiro Potrdite nakup/naročilo.

 

Obveščanja ob nakupu

 

1. Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila uporabnik prejme po elektronski pošti obvestilo, da je naročilo sprejeto. Obvestilu je pripeto tudi naročilo v pdf obliki. Na tej stopnji ima uporabnik v roku ene ure možnost naročilo preklicati.

 

2. Naročilo v izvedbi

Po preteku dveh ur gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ob potrditvi naročila obvesti uporabnika po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med upobnikom in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

 

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče uporabnika na njegovo kontaktno telefonsko številko.

 

Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem dobavitelj lahko dostavi blago. Prek elektronske pošte ponudnik uporabnika sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in uporabnik ne želi čakati, lahko uporabnik to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in uporabniku vrnil morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri uporabnika ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral.

 

Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

 

3. Blago pripravljeno/odpremljeno

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi na prevzem oziroma odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti uporabnika. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči uporabnika tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

 

Status naročila

 

Registriranemu uporabniku so na spletni strani ponudnika dostopni podatki o statusu naročila. Statusi naročila so lahko:

Prispelo - ponudnik je naročilo prejel

V obdelavi - ponudnik preverja dobavljivost artiklov

Zavrnjeno - ponudnik je naročilo zavrnil

V izvedbi - ponudnik je začel z ustreznimi aktivnostmi za izpolnitev naročila (pripravo blaga; naročilo dobavitelju, če blago ni na zalogi; itd)

Pripravljeno - naročeno je pripravljeno na prevzem

Odposlano - naročeno je bilo odposlano

 

Preklic oz. sprememba naročila

 

Dokler ponudnik ne pošlje obvestila, da je naročilo potrjeno in v izvedbi, lahko uporabnik naročilo enostavno prekliče oziroma sporoči spremembo tako da o tem obvesti ponudnika (po telefonu ali z obvestilom na njegov elektronski naslov).